Visa ve své fotbalové kampaň zdůrazňuje bezpečnost

Visa spustila novou kampaň u příležitosti právě probíhajícího Mistrovství světa ve fotbale 2022 v Kataru.

Ne 20. listopadu 2022 10:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/23103/visa_mskatar

Fullscreen Sdílet

/media/23102/visa-ooh-kampaň-fotbalové-mistrovství-světa

Fullscreen Sdílet

Visa, jež je od roku 2007 globálním partnerem FIFA, se ve své nové kampani spojuje s právě probíhajícím Mistrovstvím světa ve fotbale. Jejím cílem je představit nejdůležitější výhodu placení s Visa – bezpečnost, a to v kontextu fotbalu a sportu. 

Kampaň pracuje se sdělením „Ve fotbale vsaďte na rituály, při platbách se spolehněte na Visa“. Klíčovou součástí lokální kampaně je partnerství s obchodním řetězcem Albert. V období od 14. listopadu do 18. prosince mohou jeho zákazníci za nákup v hodnotě alespoň 200 Kč s Visa zaregistrovat svou účtenku na Albert.cz/visa a vyhrát nové auto nebo repliku míče Mistrovství světa ve fotbale 2022.

Součástí kampaně jsou televizní spoty, outdoorová a online reklama a upoutávky v rádiích. Pod kreaturou je podepsána agentura Publicis London, na český trh ji uvedla Saatchi & Saatchi.

-stk- 

# reklama # kampaň # Albert # Saatchi & Saatchi # Visa # MS ve fotbale # FIFA # Publicis London

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.