Vinted chce novou kampaní přilákat lidi k second-handu

Aplikace Vinted, umožňující prodej a nákup zboží z druhé ruky, spustila v březnu na českém trhu nadlinkovou kampaň.

Po 14. března 2022 07:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/20168/vinted_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/20166/vinted

Fullscreen Sdílet

Původně litevská aplikace Vinted, jež svým uživatelům umožňuje prodávat a nakupovat zboží z druhé ruky, odstartovala začátkem března na tuzemském trhu nadlinkovou kampaň. K vidění bude až do července v televizi, na internetu a sociálních sítích. Součástí je i spolupráce s influencery. 

Vinted chce vytvořit ze second-handu první volbu, k čemuž vybízí každého, koho mohou oslovit finanční výhody či udržitelnější nakupování. Nejvýraznějším publikem jsou ženy ve věku od 18 do 45 let. „Naší kampaní se zaměřuje na prodejce, kteří dosud neznají potenciál online prodeje módních kousků z druhé ruky a všechny benefity, které se s tím pojí, jako například možnost vydělat si trochu peněz,“ popisuje PR manažerka Vinted Magdalena Szlaz s tím, že hlavním cílem je představit aplikaci širšímu publiku a ukázat, jak jednoduché je její používání. 

Kampaň byla vytvořena in-house ve spolupráci s produkční společností Magic. Média nakupuje mediální agentura PHD.

-stk-

# reklama # kampaň # aplikace # second-hand # in-house # zboží z druhé ruky # Vinted # Magic

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.