Věrnostní kartu Kauflandu si za dva týdny pořídilo 700 tisíc lidí

Za první dva týdny od uvedení na trh používá novou věrnostní kartu Kauflandu 700 tisíc zákazníků a jeho aplikace patří údajně na App Store a Google Play k nejstahovanějším.

/media/11686/kaufland-card_2708x2020

Fullscreen Sdílet

/media/11686/kaufland-card_2708x2020

Fullscreen Sdílet

Obchodní řetězec Kaufland může být spokojen, o jeho věrnostní kartu Kaufland Card, kterou uvedl na trh 12. února 2020, je zájem. Po dvou týdnech ji údajně pravidelně používá 700 tisíc zákazníků. Aplikace „Kaufland - akce a recepty“ se měla stát už druhý týden nejstahovanější na App Store a Google Play. „Každý den se do našeho věrnostního programu přihlásí kolem 50 tisíc zákazníků,“ dodává Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.

Nejvíce si pro Kaufland Card přicházeli lidé v prodejnách v Ostravě Záhřeb, poté v brněnských Bohunicích a Slatině, v Mladé Boleslavi a v pražské Michli. Poměr mezi vydanými plastovými kartami a mobilními aplikacemi je zatím relativně vyrovnaný s lehkou převahou plastových karet.

Věrnostní karta řetězce funguje zatím pouze ve dvou zemích, a to v Rumunsku a v České republice. Cílem společnosti je, aby se do věrnostního programu v Česku přihlásilo 1,5 milionu zákazníků.

Plastovou Kaufland Card si mohou zákazníci registrovat i z domova na internetové stránce řetězce. V průběhu února mají všichni aktivní uživatelé šanci vyhrát nový automobil Škoda Karoq. Spektrum benefitů se má postupně rozšiřovat.

-zue-

# retail # Kaufland # věrnostní karta # věrnostní program # supermarket # aplikace

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.