Češi víc využívají rozvoz potravin, častěji chodí do restaurací
Obliba rozvozu potravin u českých spotřebitelů letos vzrostla, o něco
více než před dvěma lety chodí také do restaurací, vyplývá ze studie
výzkumné agentury Ipsos.
Obliba rozvozu potravin u českých spotřebitelů letos vzrostla, o něco
více než před dvěma lety chodí také do restaurací, vyplývá ze studie
výzkumné agentury Ipsos.
Pro školní pomůcky chodí Češi stále nejčastěji do papírnictví. Pro
nákup jsou ale významné i supermarkety či hypermarkety, ukazuje výzkum
ResSolution Group.
Potraviny nakupují čeští spotřebitelé nejčastěji v hypermarketech a
supermarketech. Podle nových dat CVVM nedochází ve výběru místa nákupu
potravin k výrazným změnám.
Devět z deseti Čechů zajímá země původu produktů, ukazuje výzkum
Nielsen Admosphere. Kaufland vede žebříček inzerentů z řad
širokosortimentních řetězců.
Rohlík nově začíná nabízet krájené sýry a uzeniny a uvádí v této
souvislosti do chodu nářezové centrum.
Promoční prodeje v době pandemie koronaviru poklesly. Trh to může vzít
jako příležitost ke zpomalení slevové spirály.
# Retail # Aktuality # Marketing
Za první dva týdny od uvedení na trh používá novou věrnostní kartu
Kauflandu 700 tisíc zákazníků a jeho aplikace patří údajně na App Store
a Google Play k nejstahovanějším.