Ve školních potřebách nejvíce inzeroval Pilot

K nejsilnějším inzerentům v segmentu školních a kancelářských potřeb patřily značky Pilot, Pentel a Centropen. 

Pá 26. září 2025 12:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Data

/media/dbejvhv1/skolni-pomucky_papirnictvi_pixabay

Fullscreen Sdílet

V období od loňského do letošního srpna byla nejsilnějším inzerentem v segmentu školní a kancelářské potřeby značka Pilot. Ta do reklamy v ceníkových cenách podle monitoringu reklamy Ad Intel investovala přes sedm milionů korun. Za ní se umístily značky Pentel, Centropen, Herkules a Kores. Celkové investice „první pětky“ se meziročně navýšily až o 35 %. Pořadí si vyměnily značky na třetím a pátém místě, tedy Centropen a Kores. 

/media/nynazyqx/adintel_skolnipotreby_2025

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# reklama # Nielsen # monitoring reklamy # Ad Intel # Nielsen Admopshere # Pilot # Pentel # Kores # školní potřeby # kancelářské potřeby # Centropen # Herkules

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.