Do VCCP nastupuje Luboš Jahoda a Lazo Raftovski
Seniorní tým kreativní agentury VCCP rozšíří Luboš Jahoda a Lazo
Raftovski.
Seniorní tým kreativní agentury VCCP rozšíří Luboš Jahoda a Lazo
Raftovski.
Respekt chce v nové kampani podpořit zájem o vzdělávání se
v důležitých tématech mezi mladými.
Nadace Karla Komárka startuje kampaň na podporu iniciativy Piana do škol.
V nové kampani Albert adaptuje známé světové i lokální hudební skladby
a slibuje, že s letošní nabídkou bude „každá grilovačka hitem“.
Věrnostní aplikaci Můj Albert bude řetězec podporovat i celoplošnou
kampaní.
V nové kampani Birell zdůrazňuje skutečnost, že nealkoholické pivo není
už zdaleka jen náhražka pro řidiče.
Becherovka spouští novou kampaň. Připomíná, v čem spočívá
spokojený život.
Vůbec poprvé startuje Albert veřejně vlastní zaměstnaneckou kampaň.
Děkuje v ní svým kolegům.
Reklamní agentura VCCP se kampaní ohlíží za rokem 2020. Připomíná si
práci pro Birell, Albert, Hyundai nebo Forum 2000.
Albert se již tři roky po sobě spojuje ve vánoční kampani s postavou
Darebáčka, který plní přání prostřednictvím pečení.