Autor textu MediaGuru
Respekt chce v nové kampani podpořit zájem o vzdělávání se
v důležitých tématech mezi mladými.
Týdeník Respekt spouští tento týden novou kampaň, v níž se spojuje se šesti známými osobnostmi z oblasti vědy, umění či vzdělávání. „Kampaní chceme podpořit mezi mladými zájem o vzdělávání se v důležitých tématech současné doby,“ říká Pavel Volčík, head of brand marketing mediálního domu Economia.
Mezi tváře kampaně patří Jan Lukačevič, který v posledním roce mobilizoval veřejnost programem Energii lékařům, nebo ředitel Skautského Institutu Miloš „Šípek“ Říha. S tématem bezpečnosti na internetu se do kampaně zapojila také Anežka Pithartová, protagonistka dokumentu V síti, dalšími osobnostmi jsou herec Josef Trojan, zakladatelka organizace Konsent Johanna Nejedlová nebo učitel Daniel Pražák.
Kampaň se opírá o myšlenku, že i osobnosti, které netočí videa o kosmetice, zdravém životním stylu a cestování, mohou být označovány za influencery. „Influencerem se může stát každý z nás, kdo se pokusí ovlivnit to, jak svět kolem něj funguje,” popisuje hlavní myšlenku kampaně copywriter Jindřich Jinoch z agentury VCCP, která je pod kampaní podepsána.
Fotografie si vzal na starost fotograf Miro Minarovych. Kampaň bude k vidění v onlinových a tištěných médiích od druhé poloviny května. Její součástí je i web Respekt.cz/100dni.
-stk-
# reklama # kampaň # influencer # VCCP # Economia # Respekt # Miro Minarovych # Jan Lukačevič # Miloš "Šípek" Říha # Anežka Pithartová # Josef Trojan # Johanna Nejedlová # Daniel Pražák
Autor textu MediaGuru