VCCP globálně spouští svou herní divizi VCCP+

VCCP chce s novou divizí přiblížit značkám a marketérům gaming.

Čt 3. března 2022 07:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/20091/vccp

Fullscreen Sdílet

/media/20091/vccp

Fullscreen Sdílet

VCCP Group celosvětově spustila svou gamingovou divizi pod značkou VCCP+. Jejím cílem je změnit způsob, kterým se marketéři dnes na gaming dívají a nabídnout jim řešení, která budou založená na datech a přinesou značkám dlouhodobou hodnotu.

„Marketingový mainstream se konečně probouzí a objevuje možnosti, které gaming nabízí. Marketéři začínají chápat, že se nebavíme o nějaké niche záležitosti, ale o světě, kde jejich publikum skutečně je, socializuje se, buduje či prohlubuje vztahy, baví se a formuje kulturní fenomény. S VCCP+ chceme klienty tímto přerodem provést a představit jim potenciál herního multiversa a taková řešení, která budou skutečně budovat hodnotu značek a plnit jejich businessové cíle," vysvětluje Julian Douglas, International CEO VCCP. 

VCCP+ s centrálou v New Yorku spouští svou novou nabídku napříč všemi světovými pobočkami VCCP. Jako jednu z hlavních služeb ji bude poskytovat například klientům White Claw a O2.

-stk- 

# reklama # agentura # VCCP # gaming # herní průmysl # VCCP+

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.