PwC: V Česku rychle porostou internet a gaming, TV a rádio pomaleji
V Česku se bude i v následujících letech dařit především reklamě na
internetu, televize a rádio budou růst jen zvolna, vyplývá ze studie PwC.
V Česku se bude i v následujících letech dařit především reklamě na
internetu, televize a rádio budou růst jen zvolna, vyplývá ze studie PwC.
Dva z pěti spotřebitelů na světě patří mezi aktivní hráče.
Zadavatelé však reklamní příležitost příliš nevyužívají.
StreamBee představuje systém pro vývojáře her a jejich marketing. Propojí
je na základě algoritmu AI s vhodnými influencery.
GymBeam vidí potenciál v gamingu i online tržištích, říká
marketingová ředitelka společnosti Mária Cicmanová.
Martin Mikyska alias Mikýř je tváří nové herní sestavy e-shopu CZC.
GymBeam se chystá se svou značkou XBeam vstoupit do virtuálního sportu.
# TV # Internet & Mobil # Aktuality
Netflix dále rozvíjí strategii diverzifikace svých příjmů. Spouští
herní studio v Helsinkách, čímž posiluje na poli cloudového gamingu.
Obrat herního odvětí loni znovu rostl, přesáhl 7 miliard Kč, což bylo
o třetinu více než v roce 2020.