V segmentu her a hraček loni nejvíce inzerovalo Lego

Lego bylo v loňském roce nejsilnějším reklamním zadavatelem v segmentu her a hraček.

/media/13996/lego_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/13996/lego_shutterstock

Fullscreen Sdílet

V segmentu her a hraček v loňském roce nejvíce investovala do reklamy značka Lego. Podle ceníkové hodnoty reklamního prostoru, jež monitoruje Ad Intel výzkumné agentury Nielsen Admosphere, vydala na reklamní komunikaci více než 186 mil. korun, což je o 38 % více než v předchozím roce. 

Do první pětice nejsilnějších reklamních zadavatelů se dále dostala společnost EP Line, MGA Entertainment, Baby Born a Spin Master. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce. 

/media/15751/adintel_hryhracky

Fullscreen Sdílet

Data pro monitoring jsou získávána nezávislým sběrem (televize, tisk, rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (internet).

-stk-

# reklama # Nielsen Admosphere # reklamní výdaje # Lego # Ad Intel # EP Line # MGA Entertainment # Baby Born # Spin Master # reklamní zadavatel

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.