Unicorn podporuje kampaní vzdělávání pro všechny

Unicorn novou marketingovou kampaní komunikuje zdělávání pro všechny věkové kategorie. 

Pá 11. října 2024 15:25 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/0qxbx3cs/slider_unicornredmonster

Fullscreen Sdílet

/media/nyll2bcq/unicorn_reklama

Fullscreen Sdílet

Technologická společnost Unicorn spustila marketingovou kampaň na podporu vzdělávání s názvem Red Monster Challenge

První část kampaně se odehrává zejména prostřednictvím QR kódů na reklamních nosičích v pražské MHD, na LED obrazovkách v obchodním centru Černý most, na sociálních sítích a prostřednictvím spolupráce s influencery. V následujících měsících se počítá s jejím rozšířením do dalších lokalit. Po načtení kódu se lidé přenesou do webové aplikace, kde si mohou otestovat své znalosti v krátkých kvízech napříč širokým spektrem témat. Výzva spočívá v tom, že soupeří s ostatními hráči a po dokončení kvízu se dozvíte, jak si stojíte oproti soupeřům.

 „Hlavním smyslem kampaně je podpora vzdělávání, a to v každém věku. Je jedno, jestli jste žákem základní školy, studujete na vysoké, nebo už máte dlouho po škole a chcete si jen otestovat své znalosti,“ komentuje princip Red Monster Challenge tvůrce myšlenky Vladimír Kovář, zakladatel společnosti Unicorn. Aplikace je dostupná bez nutnosti instalace a nabízí přes 200 témat10 tisíc střídajících se otázek čerpajících z učiva základních i středních škol.

Red Monster Challenge podporuje chuť do vzdělávání a zároveň dělá osvětu již existujícím kurzům Red Monster, jejichž cílem je pomoci dětem rozvíjet své schopnosti a znalosti v souladu s moderními vzdělávacími standardy. Kurzy jsou navrženy tak, aby odpovídaly požadavkům Ministerstva školství a byly kompatibilní s českými vzdělávacími programy. Využívají je studenti základních i středních škol a rovněž jsou interaktivním pomocníkem studentů Unicorn University. 

-stk- 

# reklama # kampaň # vzdělávání # kvíz # Unicorn # Unicorn University # Red Monster Challenge # Red Monster kurzy

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.