Firmy investují do lidí. Na technologie ale zapomínají
Firmy si uvědomují důležitost vzdělávání a zvyšování kvalifikace,
stále však zaostávají v přípravě zaměstnanců na nové technologie,
zaznělo na letošním ročníku konference Lidský kapitál.
Firmy si uvědomují důležitost vzdělávání a zvyšování kvalifikace,
stále však zaostávají v přípravě zaměstnanců na nové technologie,
zaznělo na letošním ročníku konference Lidský kapitál.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Vzdělávací platforma #HolkyzMarketingu přichází s novou Akademii account
managementu.
Umělá inteligence zásadně otáčí vývojem, ale firmy se jí obávají a
neumějí s ní pracovat. Nově vzniklá skupina Inovatix to chce změnit.
# Aktuality # Internet & Mobil
Čeští youtubeři, influenceři i podcasteři mají nově vlastní asociaci.
Cílem je hájit zájmy tvůrců a kultivovat online prostor.
V zásadě každou sezónu musíme u lidí vybudovat důvěru v naše
kompetence, popisuje marketing ve vzdělávání marketér Fostry Robert Arient.
Sedmnáctý ročník rozvojové soutěže pro mladé profesionály z oboru
Young Lions rozdal své ceny.
Více než dvě třetiny tuzemské internetové populace starší 15 let
využívá nějaký typ vzdělávacího kurzu. Nejčastěji se Češi
sebevzdělávají online, a to týdně v rozsahu jedné hodiny. Zjistil to
výzkum ResSolution Group.
# Aktuality # Marketing # Reklama # PR
Letos proběhne sedmnáctý ročník soutěže a rozvojového programu Young
Lions. Letos přidává komunitu zaměřenou na rozvoj a propojování mladých
komunikačních profesionálů během celého roku.