Tváří vánoční kampaně Penny jsou čeští dodavatelé

Vánoční kampaň Penny Marketu se nese v duchu tradičních českých Vánoc a vystupují v ní zaměstnanci českých dodavatelů.

Po 16. listopadu 2020 07:35 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/14802/penny_vánoční_kampaň_1

Fullscreen Sdílet

Obchodní řetězec Penny Market spustil od 15. listopadu letošní vánoční kampaň, opět se sloganem „Hezky česky“. Nese se v duchu tradičních českých Vánoc a tváří se stali skuteční zaměstnanci českých dodavatelů, kteří připravují výrobky a produkty pro zákazníky Penny.

„Pro nás v Penny není spojení Hezky česky jen reklamní slogan, ale filozofie naší společnosti. Vnímáme v současné době ještě více než kdy jindy potřebu podpory českých a regionálních dodavatelů, a současně tradičních českých hodnot a rodinného zázemí,“ říká ke kampani Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny.

V reklamě se objeví vánoční atmosféra české rodiny, které prostírají čeští dodavatelé. Slavnostní atmosféru podtrhuje i voiceover herce Jiřího Bartošky. Kampaň vznikala v průběhu října přímo u samotných dodavatelů, kterými jsou Bohemia Apple z Tuchoraze (jablka), Uzeniny Příbram (řízky), Pivovar Nymburk (pivo), Fish Market z Třeboně (kapr) a Penam (vánočka).

Vánoční spot Penny Marketu 2020

Vytvořila ji kreativní agentura Hullabaloo, režie se ujal David Ondříček a produkci zajistila agentura Lucky Man Films. Média má na starosti agentura PHD.

Televizní spot shlédnou diváci v následujících týdnech na všech hlavních televizních kanálech (skupina Nova, skupina Prima (Media Club), TV Barrandov. Intenzivně budou využity i profily Penny na sociálních sítích, a to nejen pro spot samotný, ale připraveny jsou i posty s vánoční tématikou.

/media/14803/penny_vánoční_kampaň_2

Fullscreen Sdílet

/media/14804/penny_vánoční_kampaň_3

Fullscreen Sdílet

-zue-

# retail # Penny Market # vánoční kampaň

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.