Kreativní tendr pro McDonald’s vyhrála TBWA\Hullabaloo
Kompletní kreativní služby pro McDonald’s přebírají na českém,
slovenském a ukrajinském trhu agentury TBWA\Hullabaloo Česká republika a TBWA\Ukrajina.
Kompletní kreativní služby pro McDonald’s přebírají na českém,
slovenském a ukrajinském trhu agentury TBWA\Hullabaloo Česká republika a TBWA\Ukrajina.
Televize Nova pokračuje v navyšování ceny za televizní reklamu i pro rok
2026. Navýšení není tak vysoké jako v roce 2025, přesto je vyšší,
než se očekávalo.
Švédská značka ATG, působící v oblasti dostihů a sportovního sázení,
přivádí s kampaní „The Horses Are Calling“ sílu závodních koní
přímo do ulic Stockholmu. Film od agentury Åkestam Holst NoA přetváří
adrenalin dostihové dráhy ve vizuální zážitek, v němž se stovky lidí a koní setkávají v centru města.
Citroën a agentura BETC Paris uvedly novou kampaň pro vůz C5 Aircross.
Filmově surrealisticky laděný spot stírá hranice mezi sny a realitou a zdůrazňuje design vlajkového SUV značky.
Kampaň snacků Cheetos odkazuje na seriál Wednesday od Netflixu. V krátkém
filmu se objevuje i herec Victor Dorobantu, představitel „Thing“. Děj
sleduje jeho zoufalý boj o otevření sáčku Cheetos. Kreativní koncept od
agentury Isla México ukazuje, že touha po Cheetos je „silnější než
jakákoliv překážka".
Maloobchodní kanadská značka President’s Choice ukazuje v epickém
filmovém spotu „Possible lives here“ rozsah své nabídky.
Příběh dvou přátel – šachistů – ukazuje dopady kognitivního
úpadku a má motivovat lidi nad 65 let k pravidelným screeningům
snažícím se včas odhalit Alzheimerovu nemoc. Za kampaní Šach mat stojí
agentura McKinney společně s nadací Voices of Alzheimer’s.
Nudíte se na letišti? Je čas na projížďku motorkou, vzkazuje Honda
v kampani od DDB Paris.