Tiskovým mluvčím řetězce Lidl se stal Tomáš Myler

Na pozici mluvčího a vedoucího oddělení firemní komunikace řetězce Lidl od listopadu nastoupil Tomáš Myler.

Út 3. listopadu 2020 09:35 1 min Sdílet

# Aktuality # PR # Lidé

/media/14619/tomáš-myler

Fullscreen Sdílet

/media/14619/tomáš-myler

Fullscreen Sdílet

Tiskovým mluvčím a vedoucím oddělení firemní komunikace obchodního řetězce Lidl se od listopadu stal Tomáš Myler. Ve své pozici vystřídal Ivetu Barabášovu a Marka Homolku, kteří byli od léta pověřeni zastoupením neobsazeného místa poté, co dosavadní tisková mluvčí Zuzana Holá z firmy odešla řídit korporátní komunikaci a udržitelné podnikání do Vodafonu. Oba dva zůstávají i nadále součástí Oddělení firemní komunikace.  

Tomáš Myler dostal na starost externí i interní komunikaci, do jeho působení spadají také aktivity související se společenskou odpovědností firmy. V Lidlu byl dosud vedoucím personálního marketingu a budování značky zaměstnavatele.

-stk- 

# retail # Lidl # personálie # lidé # komunikace # PR # tiskový mluvčí # obchodní řetězec # Tomáš Myler

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.