Televize odvysílaly ve čtvrtletí víc reklamy než loni

Podle dat z monitoringu byl počet odvysílaných reklamních televizních TRP v prvním čtvrtletí vyšší než ve stejném loňském období.

St 15. dubna 2020 07:35 1 min Sdílet

# TV # Reklama

/media/9836/tv-studio

Fullscreen Sdílet

/media/9836/tv-studio

Fullscreen Sdílet

Objem televizních reklamních TRP v prvním letošním čtvrtletí byl v průměru vyšší o necelá tři procenta ve srovnání se stejným loňským obdobím. Ukazují to data Nielsen Admosphere za první tři letošní měsíce. Ani v březnu nedošlo co do počtu odvysílaných TRP k poklesu – ve srovnání s březnem loňského roku byl jejich objem srovnatelný (v průměru +0,09 %).

Vyšší počet TRP v prvním čtvrtletí se týká všech hlavních nákupních cílových skupin (15+, 15-54 a 15-69), přičemž nejvyšší nárůst si připsala skupina 15+ (+3,6 %).

Jak se pandemie na televizním trhu odrazí, tak bude patrnější až z dubnových dat. Televize v prvním čtvrtletí těžily z příznivého vývoje na začátku letošního roku.

Největší podíl na reklamním televizním trhu mají uskupení Media Club a TV Nova, které se podílejí na cca 95 % TRP. Ve srovnání s loňským prvním čtvrtletím si z pohledu vývoje (meziročního růstu) nejlépe vedly Media Club a Atmedia.

-mav-

# TV # reklama # TV Nova # Nielsen Admosphere # Media Club # TRP

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.