 
	
Nejvíce prostoru pro reklamu s Covid-19 využilo Zonky
				Hodnota reklamy odkazující k tématu nemoci Covid-19 dosáhla podle Nielsen
Admosphere v prvních čtyřech měsících 1,5 mld. korun.
		
		 
	
				Hodnota reklamy odkazující k tématu nemoci Covid-19 dosáhla podle Nielsen
Admosphere v prvních čtyřech měsících 1,5 mld. korun.
		
		 
	
				Na nově zřízenou pozici ředitele pro korporátní a vnější záležitosti
ve firmě T-Mobile přichází Petr Jonák.
		
		 
	
				Od pondělí 20. dubna T-Mobile spouští novou kampaň. Podpoří s ní
nabídku HBO Go na 30 dní zdarma.
		
		 
	
				T-Mobile přináší sérii aktivit pod společným hashtagem
#nepřestávámežít. Jejich cílem je ukázat inspirativní příběhy, jak se
s aktuálním děním vyrovnat.
		
		 
	
				Vodafone spustí ještě v březnu svou digitální televizi, nabídne
150 kanálů. Zároveň upravuje v souvislosti s pandemií své služby.