T-Mobile ukazuje inspiraci, jak se vypořádat s krizí

T-Mobile přináší sérii aktivit pod společným hashtagem #nepřestávámežít. Jejich cílem je ukázat inspirativní příběhy, jak se s aktuálním děním vyrovnat.

St 8. dubna 2020 07:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/12437/neprestavamezit

Fullscreen Sdílet

/media/12437/neprestavamezit

Fullscreen Sdílet

Mobilní operátor T-Mobile přichází se sérií aktivit pod společným hashtagem #nepřestávámežít. Jejich cílem je ukázat inspirativní příběhy lidí a jejich recept, jak se s aktuálním děním vypořádat a s pomocí moderních technologií nahradit alespoň dočasně offline aktivity přechodem do online světa. 

Prvním ambasadorem projektu je Yemi A.D., který musel svou Dance Academy Prague převést do digitálního prostředí, kde pokračuje v kurzech. „Na příběh vždy navážeme ‚živým‘ důkazem v podobě livestreamu pro naše sledující na sociálních sítích,“ přibližuje ideu Ladislav Báča, manažer značky a marketingové komunikace T-Mobile, a dodává: „Zároveň tím chceme lidi vyzvat, aby sdíleli, jak sami tuto nelehkou dobu zvládají a navzájem se inspirovali svými příběhy.

Livestream s Yemi A.D proběhne již ve čtvrtek 9. dubna od 18.30 hodin na facebookovém profilu T-Mobile. V dalších týdnech se představí ambasadořů ze světa sportu, vzdělávání nebo kultury.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/video.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FTMobileCZ%2Fvideos%2F232703181115805%2F&show_text=0&width=476" width="476" height="476" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allowFullScreen="true"></iframe>

Za projektem stojí agentura Newcast z reklamní skupiny Publicis Groupe. Média zabezpečil Mediacom.

-stk- 

# sociální sítě # reklama # koronavirus # T-Mobile # Yemi A.D.

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.