T-Mobile zamýšlí kampaní „roztančit zákazníky odměnami“

T-Mobile spustil kampaň na předplacené karty. Snaží se zákazníky roztančit odměnami.

Čt 26. května 2022 10:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21053/tmobile_odmeny_2022

Fullscreen Sdílet

/media/21053/tmobile_odmeny_2022

Fullscreen Sdílet

T-Mobile odstartoval v polovině května novou reklamní kampaň na předplacené karty. Navazuje s ní na aktivitu „Recharge and Reward“ z podzimu loňského roku, kdy získali zákazníci po dobití kreditu data nebo volání zdarma. 

Nyní T-Mobile nabízí zákazníkům obdobné odměny, kampaní přitom zdůrazňuje, jak jednoduché je si odměnu ve čtyřech krocích vyzvednout. Rychlost a jednoduchost je zvýrazněna v reklamě nejen odpočítáváním, ale i výběrem hudby, rytmu a náladou.  

Kampaň poběží až do konce června v televizi, tisku, outdooru a na internetu. Pod kreativou je podepsán tým Ticino skupiny WPP. Online část kampaně má na starosti agentura Proboston. Produkci zajistila společnost Creative Embassy a režie se ujalo režisérské duo Mugshots. Hudbu složil Jiří Burian. O mediální plánování a nákup se stará MediaCom.

-stk-

# reklama # kampaň # T-Mobile # WPP # Mugshots # Creative Embassy # MediaCom Praha # Proboston # Ticino # předplacené karty # Jiří Burian

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.