T-Mobile mění umělecká díla na tarify pro mladé
T-Mobile ve své kampani podporuje mobilní tarify pro mladé NextU. Dotváří
v ní slavná umělecká díla.
T-Mobile ve své kampani podporuje mobilní tarify pro mladé NextU. Dotváří
v ní slavná umělecká díla.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Pod názvem Jupík Sparky představuje společnost Kofola novinku pro děti a
teenagery. Hlas novince propůjčí zpěvák Matěj Plšek.
T-Mobile spouští svou letní kampaň s claimem „Roztočte to s dárky od
nás“. Svým zákazníkům rozdává data navíc a další dárky.
T-Mobile spouští kampaň, v níž představuje téměř nekonečné možnosti
dnešního digitálního světa.
T-Mobile spustil kampaň na předplacené karty. Snaží se zákazníky
roztančit odměnami.
Nová kampaň T-Mobile „Když vám dojdou data“ má přiblížit výhody
služby „Pořád online“.
Mobilní operátor T-Mobile si na kreativu vybral agentury VMLY&R, Ogilvy a
Wunderman Thompson ze skupiny WPP.