T-Mobile si v tendru na digitální agenturu vybral GroupM Nexus

T-Mobile vyhlásil vítěze výběrového řízení na digitální agenturu. Spolupracovat bude s GroupM Nexus, střídá stávající MarketUp.

Po 13. listopadu 2023 13:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/16537/tmobile

Fullscreen Sdílet

/media/16537/tmobile

Fullscreen Sdílet

T-Mobile vyhlásil vítěze výběrového řízení na digitální agenturu, která zajistí služby v oblasti výkonnostního marketingu. Tendr probíhal podle pravidel férového tendru od 31. července, přihlásilo se celkem 13 agentur a 10 z nich poslalo své credentials. Po sérii jednání dostaly konkrétní zadání agentury MarketUp, H1 (nyní GroupM Nexus), agentura Kofein a Taste.

„Tendr prokázal mimořádnou kvalitu a profesionální přístup všech agentur. Na základě prezentovaných výstupů jsme se rozhodli pro spolupráci s GroupM Nexus (dříve H1.cz) a těšíme se na to, kam se v oblasti výkonnostního marketingu společně posuneme. Velmi děkujeme stávající agentuře MarketUp za dosavadní skvělou spolupráci,“ komentuje výsledky tenderu Eva Nora, manažerka digitálních služeb v T-Mobile.

Budoucí spolupráce s agenturou GroupM Nexus odstartuje 1. ledna 2024 a zahrnovat bude výkonnostní online marketing s důrazem na vyhledávání, programatický nákup, SEO, obsahové sítě a další relevantní formáty. Předmětem spolupráce nebude inzerce na sociálních sítích.

-mav-

# reklama # T-Mobile # výběrové řízení # digitál # GroupM Nexus

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.