T-Mobile připomíná ve vánoční kampani možné katastrofy

V letošní vánoční kampani se T-Mobile zaměřuje na možné sváteční katastrofy.

Čt 12. listopadu 2020 09:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/14777/tmobile_2020_vanoce

Fullscreen Sdílet

/media/14777/tmobile_2020_vanoce

Fullscreen Sdílet

T-Mobile spustil svou letošní vánoční kampaň, v níž tematizuje možné sváteční katastrofy, spojené s kaprem, stromečkem či štědrovečerní večeří. Hlavní spot doprovází píseň Karla Gotta „Jsou svátky“. 

Hlavním sdělením kampaně je, že největší katastrofou by bylo, kdybychom spolu neměli co sdílet. Na to je navázaná i vánoční datová nabídka, která umožní „sdílení radost až do aleluja!“.  

Kampaň poběží až do konce letošního roku v televizi, tisku, rádiu a na internetu a sociálních sítích. Do vysílání je nasazen hlavní 35“ spot a další taktické 10“ spoty. V online prostředí využívá bumpery na YouTube, v rámci sociálních médiích spolupracuje s influencery. Součástí budou také podcasty a komunikace v místě prodeje.

Kreativu vytvořila agentura Saatchi&Saatchi. Režie spotů se ujal Marek Partyš. Média zajistila agentura Mediacom Prague.

-stk- 

# reklama # kampaň # T-Mobile # Saatchi & Saatchi # Marek Partyš # vánoční kampaň # Mediacom

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.