Světová rada turismu vybízí ke sdílení zážitků z cest

Světová rada cestování a turismu startuje novou globální kampaň. Cílem je představit cestování jako důležitý zdroj radosti ze života.

Út 21. dubna 2020 07:30 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/12547/wttc

Fullscreen Sdílet

/media/12547/wttc

Fullscreen Sdílet

Světová rada cestování a turismu (WTTC) zahajuje svou novou globální kampaň #TogetherInTravel. Jejím cílem je povzbudit celosvětovou komunitu a představit cestování jako důležitý zdroj radosti ze života.

„Snění je součástí radosti ze života a naše nová kampaň má poukazovat na to, že šťastnější dny zase přijdou. Cestovní ruch je klíčovým odvětvím světové ekonomiky, představuje jedno ze čtyř nových pracovních míst na celém světě a přispívá 10,3 % ke světovému HDP. Kampaň má vyjádřit, že každý může dál plánovat své cesty, hledat inspirace pro budoucí zážitky – a mezitím může ve virtuálním prostoru své plány, sny a myšlenky sdílet s ostatními,“ popisuje prezidentka WTTC Gloria Guevara. 

Kampaň, jež byla spuštěna v pondělí 20. dubna v poledne středoevropského letního času, pracuje s webovou stránkousloužící jako rozcestník pro sdílení, a propagačním videem, vybízejícím ke sdílení hashtagu #TogetherInTravel. 

Na přípravě kampaně se podílela britská společností MMGY Hills Balfour. Ve střední Evropě kampaň podporuje česká společnost Travel Advance – jako mezinárodní partner  WTTC v rámci sítě Travel Consul.

-stk- 

# reklama # kampaň # koronavirus # cestovní ruch # turismus # WTTC # Světová rada cestování a turismu # Travel Advance

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.