CzechTourism uvádí nový koncept „Unexpected Wellbeing“
Hlavním komunikačním tématem cestovního ruchu Česka pro následující dva
roky bude aktivní turismus. K propagaci země se bude využívat nový
koncept „Unexpected Wellbeing“.
Hlavním komunikačním tématem cestovního ruchu Česka pro následující dva
roky bude aktivní turismus. K propagaci země se bude využívat nový
koncept „Unexpected Wellbeing“.
Češi mají letos enormní zájem o trávení dovolené v zahraničí.
Cestovní kanceláře hlásí rekordní poptávku. Zaměří se na komunikaci
novinek a last minute nabídek.
Desetidílný seriál o prvním oficiálním a tuzemském nejdelším přechodu
podél hranic Česka uvidí diváci České televize příští rok na jaře.
U příležitosti 103 let od svého založení pořádá Čedok promítání
cestovatelských filmů Čedokino.
Kreativa kampaně je postavená na ikoně letového režimu, který chce
Letiště Praha využívat dlouhodobě. Kampaň bude uvedena i v německé
mutaci.
Společnost NetRex ve spolupráci s Prague City Tourism spouští v Praze
nový systém webových kamer, které ukazují atraktivní turistické cíle
v reálném čase.
Společnou kampaní ve vybraných zemích lákají Letiště Praha, Czech
Tourism a Prague City Tourism turisty do české metropole.
Česká centrála cestovního ruchu chce přilákat zahraniční turisty a
v polovině května spouští ve 14 zemích světa online kampaň
s podtitulem „Přijeďte zažít tradiční i nové“.