Král Sýrů oslavuje 100 let s limitovanou edicí obalů
Limitovaná edice obalů Krále Sýrů odráží historii značky, vznikla ve
spolupráci se studenty Vysoké školy kreativní komunikace.
Limitovaná edice obalů Krále Sýrů odráží historii značky, vznikla ve
spolupráci se studenty Vysoké školy kreativní komunikace.
Současní studenti preferují ze strany univerzity spíše seriózní a věcnou
komunikaci, říká Jan Císař z agentury Strateggo.
Studenti z Katedry multimédií na VŠE udělili vlastní cenu v soutěži ADC
Czech Creative Awards. Získaly jí České dráhy se svým spotem „Péťa“.
Kofila představuje nové obaly od studentů grafického designu. Na
sociálních sítích spolupracuje s Veronikou Arichtevou a Evelyn.
Tým Vojtěcha Lukáče a Jana Trpkoše zvítězil v jarním běhu soutěže
OMD Creative Challenge.
V jarním běhu studentské soutěže A!M Creative Challenge byly oceněny
dva týmy.
Návrh očkovací kampaně studentů Univerzity Karlovy slibuje „#konečně
návrat do normálu“.
Tým oboru Multimédia v ekonomické praxi na VŠE v čele se Zdeňkem Vondrou
a Richardem Stiebitzem zakládá novou agenturu GEN. Zaměří se na komunikaci
pro generaci Z.