OMD Creative Challenge vyhrává Lukáč a Trpkoš

Tým Vojtěcha Lukáče a Jana Trpkoše zvítězil v jarním běhu soutěže OMD Creative Challenge.

Čt 16. června 2022 14:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21356/creativechallenge_vitezove

Fullscreen Sdílet

/media/21356/creativechallenge_vitezove

Fullscreen Sdílet

Studenti Vojtěch Lukáč a Jan Trpkoš zvítězili ve finále jarního běhu soutěže OMD Creative Challenge. Na základě zadání od společnosti Mattoni 1873 zpracovali marketingovou strategii pro aktivaci nové příchuti Pepsi Pineapple Mint bez cukru, a to v offline a online prostředí. Cílem bylo zvýšit povědomí řady Pepsi Max bez cukru a motivovat k vyzkoušení novinky.

„Zadání pro soutěžící jsme se snažili přiblížit co nejvíce realitě lokální aktivace a komunikace novinky u značky Pepsi. Sám jsem byl zvědavý, jak se s tím soutěžící poperou. Již samotný výběr týmových prací do finálové pětky nebyl jednoduchý a bylo vidět, že jednotlivé týmy soutěži skutečně věnovaly velké úsilí,“ popisuje Radim Krupka ze společnosti Mattoni 1873, jenž zasedal v porotě spolu s Markem Miláčkem a Pavlem Hyským z OMD a Nikolou Bochovou z DDB.

„Hlavním kritériem bylo vybrat práce s v praxi realizovatelnými a zároveň originálními nápady, což splňovali všichni finalisté. Ti do návrhů dostali nejen zadání z briefu, strategické uvažování, ale především velmi relevantní pohled mladší cílové skupiny, se kterou se sami snáze ztotožnili. Při výběru absolutního vítěze jsme se v porotě shodli v podstatě jednoznačně a dokáži si jednoduše představit, že některý z nápadů bychom v praxi mohli v budoucnu využít,“ dodává Krupka.

Vítězný tým získal Pepsi na celé léto, pracovní stáž a školení v rámci marketingového oddělení ve společnosti Mattoni 1873.

-stk-

# reklama # marketing # soutěž # Pepsi # studenti # Mattoni 1873 # OMD Creative Challenge # Vojtěch Lukáč # Jan Trpkoš

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.