Kofila má nové obaly, spojuje se s Arichtevou a Evelyn

Kofila představuje nové obaly od studentů grafického designu. Na sociálních sítích spolupracuje s Veronikou Arichtevou a Evelyn.

Čt 2. února 2023 17:15 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/23730/kofila_novydesignobalu_slider

Fullscreen Sdílet

/media/23731/kofilanovydesign

Fullscreen Sdílet

Kofila, jež letos slaví 100 let od svého vzniku, má nové obaly od studentů grafického designu. Výročí připomene i kampaň, v níž se značka na sociálních sítích spojuje s Veronikou Arichtevou a Evou Kramerovou známou také jako Evelyn. 

„Kofila je pro nás čokoládovým uměleckým dílem a krásným příkladem tradice, která přetrvává po generace. Toto vnímání jsme přenesli do celé myšlenky 100. výročí Kofily, kterým nadčasová tyčinka vstupuje do nového století,“ popisuje Eliška Soukupová, manažerka značky Kofila. 

V kampani na Facebooku a Instagramu značka uvádí video s herečkou Veronikou Arichtevou, jejím synem Rukou a maminkou a také se slovenskou herečkou a stand-up umělkyní Evou Kamerovou, známou pod pseudonymem Evelyn, a její maminkou. Režie se ujal Marek Jarkovský. 

S výroční kampaní se lidé setkají v průběhu února také v televizi i v místě prodeje, kde se mohou zákazníci zapojit do spotřebitelské soutěže o 100 kávovarů značky Nespresso. Soutěž bude probíhat do 5. března.

Ke stému výročí uvádí značka rovněž designovou edici, která vznikla ve spolupráci s ateliérem Grafický design Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Studenti zlínské univerzity navrhli téměř osmdesát unikátních designů, v nichž se inspirovali spojením typického prvku Kofily, kterým je káva a čokoláda, ale také původním designem od Zdeňka Rykra nebo vzory, které byly v době vzniku značky populární. Nakonec bylo vybráno sedm návrhů. 

Nové obaly značky Kofila

-stk- 

# reklama # kampaň # design # obal # studenti # Veronika Arichteva # Kofila # Evelyn

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.