Střední Čechy podporují turismus, zapojují Bártu či Synka

Kampaň s využitím několika ambasadorů láká k návštěvě „královských střední Čech".

Čt 11. června 2020 07:20 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/13088/kampan-stredni-cechy_barta

Fullscreen Sdílet

/media/13087/kampan-stredni-cechy_1

Fullscreen Sdílet

Středočeská centrála cestovního ruchu připravila ve spolupráci s agenturou LuckyU kreativní zpracování kampaně Střední Čechy královské, která má za cíl zvýšení turistického ruchu ve Středočeském kraji.

Kampaň má oslovit nejen Středočechy, ale i Pražany a obyvatele celé republiky, aby spolu s ambasadory objevovali krásy středních Čech. Tvářemi kampaně „A jak si svých královských 72 hodin užijete vy?” jsou ambasadoři Ondřej Synek, Michal Dvořák, Felix Slováček, Andrea Kalivodová, Viliam Sivek, Denisa Helceletová a Václav Noid Bárta.

„Kampaň ukazuje formou vizuálního triptychu, co všechno lze stihnout objevit za tři dny ve Středočeském kraji – od návštěv hradů a zámků, přes lázně až po muzea a krásnou přírodu,” říká ředitelka centrály Zuzana Vojtová.

/media/13086/kampan-stredn-cechy_kalivodova

Fullscreen Sdílet

/media/13089/kampan-stredni-cechy_synek

Fullscreen Sdílet

Kampaň poběží v několika vlnách od června až do prosince. K oslovení  široké veřejnosti se připravuje komplexní kampaň. Objevuje se na plochách typu CLV (city light vitrína), OOH, dále se připravuje PR a online kampaň se soutěžemi pro širokou veřejnost a komunikací 72 hodin.  

-mav-

# reklama # turismus # cestování # Středočeská centrála cestovního ruchu # střední Čechy # Ondřej Synek # Václav Noid Bárta

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.