Tisk zvýšil čtenářský zásah, polepšila si hlavně MF Dnes
Nová data čtenosti tištěných titulů ukazují, že souhrnná čtenost novin
a časopisů se za rok podstatně nezměnila, v celkovém zásahu si tisk podle
Media projektu velmi mírně polepšil.
Nová data čtenosti tištěných titulů ukazují, že souhrnná čtenost novin
a časopisů se za rok podstatně nezměnila, v celkovém zásahu si tisk podle
Media projektu velmi mírně polepšil.
Většina deníků v nových datech čtenosti udržela své výsledky a
v pořadí deníků nejsou zásadní změny. Výsledky přináší výzkum
čtenosti Media projekt.
Celkový výsledek prodaných nákladů tuzemských deníků v roce 2024 je
o 11 procent nižší než v roce 2023. Jde o mírnější pokles než
v roce 2023.
Nejčtenějším celostátním deníkem zůstává Blesk, jehož každé
vydání si přečte více než půl milionu lidí. Oproti posledním
výsledkům si polepšil především sportovní deník Sport, poté
Hospodářské noviny a také Aha!.
# TV # Tisk # Internet & Mobil
Česká televize, která přišla v důsledku komerčního tlaku o vysílaní
některých sportovních soutěží, má do budoucna zájem udržet si
vysílací práva pro sportovní akce s účastí české reprezentace.
O sportovních médiích se mluvilo na letošní konferenci Sport Alive.
Blesk a MF Dnes zůstávají nejčtenějšími ve skupině celostátních
deníků. Zároveň společně s Metrem vykázaly v ročním srovnání
nejlepší výsledek. Mezi regionálními deníky má nejvyšší
čtenost Deník.
Loňský rok nepřinesl změnu trendu v prodeji tuzemských novin. Každý den
se jich prodalo více než 400 tisíc, o zhruba 50 tisíc méně než
o rok dříve.
Nová data čtenosti deníků z výzkumu Media projekt nepřinášejí
zásadní změny. Nejčtenější deníky udržují své pozice.