Spokojený pes ukazuje v kampani psí sny o budoucnosti

E-shop Spokojený pes v nové kampani ukazuje, čím chtějí být psi, až vyrostou.

Ne 13. března 2022 07:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/20151/spokojenypes

Fullscreen Sdílet

/media/20151/spokojenypes

Fullscreen Sdílet

E-shop Spokojený pes spustil novou kampaň s názvem Až vyrostu, budu spokojený pes. Staví na vysněných dětských profesích, o kterých však sní malí psi. 

Každý malý chlupáč vyvádí spoustu lotrovin, které nás chovatele občas dovedou hodně potrápit. Došlo vám někdy, že máte doma třeba malého chlupatého truhláře? Nebo zahradníka? A nebo popeláře? Jsem si jist, že z každého malého chlupáče nakonec vyroste Spokojený pes, “ říká Tomáš Haškovec, ředitel marketingu a komunikace Spokojený pes, jenž je zároveň i autorem kreativního konceptu.

Kampaň běží v televizi, rádiu, outodoru a na sociálních sítích. Reklamní spot je nasazen na České televizi, Nově a také na YouTube. V rámci venkovního prostoru využívá CLV v pražském metru. 

Na produkci spolupracovala agentura Blue Glue. Režie se ujal Ondřej Vodička.

-stk- 

# e-shop # reklama # kampaň # e-commerce # Spokojený pes # Blue Glue # Ondřej Vodička

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.