Ve finále ADCE Awards mají Češi čtyři nominace
Na shortlist evropské soutěže ADCE Awards se dostaly čtyři přihlášky
z České republiky, mladí kreativní získali prvenství v Greatness
Challenge.
Na shortlist evropské soutěže ADCE Awards se dostaly čtyři přihlášky
z České republiky, mladí kreativní získali prvenství v Greatness
Challenge.
Do finále evropské soutěže Effie se dostaly dvě české kampaně od agentur
McCann a Mustard.
Celkem pět shorlistů na soutěži European Excellence Awards získaly kampaně
agentur MSL a Leo Burnett.
Vítězi druhého ročníku soutěže Creative Express jsou Radim Šlechta a
Šimon Dolejšek z Boomerang Communication.
V soutěži o nejkreativnější slovenské reklamy Zlatý klinec nebyla ani
v letošním roce udělena hlavní cena Grand Prix. Osobností reklamy je Juraj
Vaculík, klientem roku Slovak Telekom.
Devatenáctý ročník soutěže FLE Media Awards, oceňující inovativní
využití médií a kreativní přístup při plánování mediálních
investic, rozdal ceny.
Ve finále světové soutěže World Public Relations and Communication Awards
má české PR čtyři želízky v ohni.
Fenix Awards po jedenácté rozdaly ceny, shortlistované a vítězné práce
postupují do mezinárodní edice soutěže.
Třináct nominací získaly na letošní soutěži Golden Drum české agentury
McCann Prague, Leo Burnett a MSL.
ADC spouští registrace k druhému ročníku ADC Creative Express pro mladé
kreativce.