Soutěž Effie uzavírá letošní přihlášky 11. srpna

Uzávěrka podání přihlášek do 26. ročníku soutěže Effie Czech Republic je 11. srpna.

Út 8. srpna 2023 07:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/5811/effie_oceneni

Fullscreen Sdílet

/media/5811/effie_oceneni

Fullscreen Sdílet

Do 26. ročníku soutěže Effie Czech Republic, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA), je možné podat přihlášky do 11. srpna. Přihlásit své kampaně mohou agentury a zadavatelé, a také zástupci soukromé i veřejné sféry. 

I letos je možné soutěžit například v kategorii Digitální marketing. Vyhlášena bude také Cena za nejefektivnější využití YouTube, jíž uděluje hlavní partner, český Google, i speciální ocenění skupiny Prima za nejefektivnější videoreklamu v prémiovém obsahu.

Přihlášky lze podávat prostřednictvím online přihlašovacího formuláře na webových stránkách soutěže. Podmínkou k řádné registraci je, aby kampaně proběhly v období od 1. ledna 2022 do 30. června 2023. Projekty je možné přihlásit současně do všech kategorií. Výjimkou je pouze kategorie Malý rozpočet, která v žádné další kategorii soutěžit nesmí. Přihlášky je možné podávat v řádném termínu do 11. srpna a poté ještě v mimořádném termínu do 18. srpna. 

O vítězích v 16 kategoriích rozhodne porota složená ze zástupců zadavatelů, komunikačních agentur, mediálních agentur, výzkumných agentur (členů sdružení SIMAR), zástupců odborných médií a zástupců Google i skupiny Prima. Garantem  kategorie PR je APRA. Partnerem výzkumné části je sdružení výzkumných agentur SIMAR. Dalšími partnery Effie jsou Ipsos a Behavio Labs.

Slavnostní předávání cen Effie se uskuteční 14. listopadu v Kině Lucerna pod taktovkou moderátora Marka Hlavici. 

-stk- 

# reklama # marketing # soutěž # Asociace komunikačních agentur # AKA # termín # Effie # uzávěrka # přihláška

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.