Mitsubishi volí na správu sociálních sítí Fairy Tailors

Správu sociálních sítích značky Mitsubishi v Česku a na Slovensku bude mít na starosti agentura Fairy Tailors. 

Pá 6. června 2025 11:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/0akbw2pn/mitsubishi_outlander_adventure

Fullscreen Sdílet

/media/0akbw2pn/mitsubishi_outlander_adventure

Fullscreen Sdílet

Automobilka Mitsubishi Motors si na správu a tvorbu obsahu pro sociální sítě v České republice a na Slovensku vybrala agenturu Fairy Tailors

Agentura zajistí kompletní servis sociálních sítí a zaměří se nejen na komunikaci nového Mitsubishi Outlander PHEV, ale i další klíčové modely značky, jako jsou Mitsubishi ASX, městský hatchback Mitsubishi Colt a další nově příchozí modely.

„Mitsubishi v Evropě vstupuje do nové éry. S novým Outlanderem PHEV a dalšími modely, které ještě letos a v příštím roce uvedeme, chceme být blíže našim zákazníkům i na našich sociálních sítích – a věříme, že Fairy Tailors nám v tom pomůžou svou kreativitou a energií,“ říká Adam Průša, Marketing & PR Director společnosti pro český a slovenský trh.

-stk-

# sociální sítě # agentura # výběrové řízení # Mitsubishi # automobilka # Fairy Tailors

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.