Služba Tesco s rezervací a donáškou do auta je na 15 obchodech
Tesco nabízí službu Klikni a vyzvedni na 15 obchodech a podílí se zhruba
5 % na celkovém objemu online nákupů. Personál naloží nákup přímo do
kufru auta.


Obchodní řetězec Tesco nabízí službu Klikni a vyzvedni aktuálně na 15 prodejnách po celé republice. Zákazníci mohou vybírat z více než 14 tisíc produktů. Personál naloží nákup přímo do kufru auta.
„Právě v době Vánoc nebo Velikonoc obliba této služby ještě stoupá. Celkově se podílí zhruba 5 % na celkovém objemu online nákupů,“ říká Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro ČR.
Pomocí služby Klikni a vyzvedni si zákazníci mohou zarezervovat čas vyzvednutí nákupu na prodejně v rozmezí dvou hodin. Postup objednávky je identický s běžným online nákupem.
Online nákupy řetězec rozváží ze 16 prodejen (celkem jich provozuje 184), jedná se vždy o velké hypermarkety s širokou nabídkou. Nákupy chystají tzv. pickeři, kteří za hodinu připraví nákup pro zhruba šest zákazníků. Tesco nabízí online cca 16 tisíc položek.
-zue-
# retail # e-commerce # auto # Tesco # Klikni a vyzvedni # donáška
Autor textu MediaGuru