Vinograf oživuje svou firemní vizuální identitu

Vinograf mění svou firemní vizuální identitui slogan.

St 18. května 2022 12:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/20974/vinograf

Fullscreen Sdílet

/media/20974/vinograf

Fullscreen Sdílet

Pražská gastronomická skupina Vinograf se po několika letech rozhodla osvěžit svou firemní identitu, jež nově sází na jednoduchost a kvalitu. Kombinuje teplé přívětivé barvy v odstínech bordó, lahvově zelené a oranžové, jež mají vyjadřovat uvolněnou atmosféru barů. Součástí změny je také nový slogan „Otevíráme svět vína“, jenž má symbolizovat zážitek z návštěvy Vinograf, ale i pokoru a respekt ke každému vinnému milovníkovi.

Změnou prošla i podoba tabulí oznamující aktuální menu ze sezónní úrody z kuchyně Dušana Mackoviče včetně kvalitních fotek pokrmů a jejich ingrediencí. Ve stejném duchu se nese i grafika a fotografie denní nabídky obědů a vín, kterou mohou zákazníci sledovat na stránkách Vinografu a sociálních sítích.

/media/20987/plakaty-kopie

Fullscreen Sdílet

Oživení designu se dočkaly i minimalistické piktogramy znázorňující pro Vinograf symboly jako vinnou sklenici, sýr, uzeniny, kávu či vývrtku a loga Vinografích festivalů Riesling rocks a Pinot Swings, kterými bar zahajuje a končí letní sezónu. Zákazníci si také z kamenné prodejny Vinoshop odnesou nákup v nové papírové tašce s logem skupiny.

/media/20981/vinograf_piktogramy

Fullscreen Sdílet

-stk-

# vizuální identita # firemní identita # Vinograf # slogan

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.