Skřivánek cílí v nové kampani na firmy, mění positioning

Jazyková agentura Skřivánek zahájila kampaň, jejíž součástí je změna positioningu značky. Kampaň se primárně zaměřuje na segment firem a institucí.

Pá 23. července 2021 09:35 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17586/skrivanek-billboard

Fullscreen Sdílet

Jazyková agentura Skřivánek zahájila komunikační kampaň, jejíž součástí je změna positioningu značky doplněná o nový vizuál. Cílem kampaně, která je vedena v outdooru i přes online a tištěná média, je posílit brand awareness a prezentovat Skřivánka jako přední agenturu v oblasti překladů.

V první fázi kampaň slouží především pro český trh, počítá se ale i s jejím rozšířením do zahraničí. Za kreativou stojí TTL Promotion, medializaci má na starost Communication Lab.

„Skřivánek původně vznikl jako překladatelská agentura, velmi brzy ale prorazila i v oblasti jazykové výuky, čemuž se přizpůsobila i naše komunikace. V posledních letech jsme se ale přeorientovali na klientelu z oblasti firem, což se odrazilo i ve větší poptávce po překladech – v roce 2020 tvořily 84 % podílu našich služeb. Cílem kampaně tak bylo tento posun marketingově podpořit a srozumitelně představit komplexní portfolio služeb, které nabízíme,” říká Bronislava Chudobová, ředitelka agentury Skřivánek, největší jazykové agentury ve střední a východní Evropě.

Změna obchodní strategie se promítla do cílení kampaně, která se primárně zaměřila na segment firem a institucí s důrazem na oblast financí, governmentu, ICT či medicíny. V rámci mediální kampaně ale nebyla opomenuta ani témata tlumočení či jazykové výuky. Skřivánek v této souvislosti přidal nové motto „komplexní jazykové služby".

/media/17587/skrivanek-magazine

Fullscreen Sdílet

Skřivánek novým vizuálem volně navazuje na předchozí kampaň „WOR(L)D is yours“ a dlouhodobě tak poukazuje na roli slov v každodenní i obchodní komunikaci. V kampani opět hrají významnou roli slova doplňující jednotlivé oblasti překladů: odbornost, bezpečnost, komplexnost, lokalizaci a SEO.

Vizuál kampaně vychází z word cloudů uspořádaných do symbolů, které zobrazují nabízenou službu či benefit. „Výsledkem je pětice vizuálů, jež jsou od sebe dále odlišeny užitou barevností, vycházející z barev loga Skřivánek převedených do moderních tónů flat designu,” říká Petr Albrecht z agentury TTL Promotion,

/media/17588/skrivanek-vizuály

Fullscreen Sdílet

-mav-

# reklama # marketing # komunikace # B2B # vizuál # positioning # Skřivánek

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.