Skanska Residential si na digitál volí Konektor

Digitální obsah rezidenční divize developerské společnosti Skanska spravuje skupina Konektor.

Pá 13. ledna 2023 17:45 3 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/23521/skanska_radlickydrevak

Fullscreen Sdílet

/media/23521/skanska_radlickydrevak

Fullscreen Sdílet

Komunikační skupina Konektor od října spravuje digitální obsah rezidenční divizi developerské společnosti Skanska, která zároveň mění název na Skanska Residential. V rámci spolupráce má Konektor na starosti kreativní obsahovou a výkonnostní strategii, tedy komplexní správu sociálních sítí Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, ale také projektově TikTok.

V rámci spolupráce pomáhá agentura profilovat skandinávského developera jako lovebrand a zároveň jako lídra v udržitelné bytové výstavbě ve spojení s tématem bydlení, o kterém lidé sní. Hlavním cílem komunikace na sociálních sítích je tak oslovovat tři cílové skupiny. Těmi jsou současní a potenciální kupci, a zároveň lidé, kteří pořízení vlastního bydlení dlouhodobě zvažují. Na profilech Skanska Residential chce agentura využít vlastní originální obsah společně s tvorbou Reels a kvalitním community managementem. 

„Cílem spolupráce je tvořit takový obsah na sociální sítě, který bude fanoušky nejen informovat o novinkách z výstavby rezidenčních projektů, ale především edukovat a inspirovat. Dosáhneme tím zvýšení afinity a engagementu potenciálních kupců. V komunikaci tak hovoříme nejen k publiku, které si nemovitosti od Skanska může dovolit, ale ke všem, kdo uvažují o vlastním bydlení a mohou značku Skanska vnímat jako vzor a sen. Bylo proto klíčové nastavit originální a zapamatovatelný styl komunikace,” vysvětluje account manažerka projektu Dagmar Horáková z Konektoru. 

V komunikaci na sociálních sítích Facebook, Instagram, Pinterest či TikTok chce developer vyzdvihnout především ochotu naslouchat klientům, pro které vytváří kvalitní a zdravé bydlení. Kromě toho chce Skanska komunikovat svoji skandinávskou tradici, inovativní technologie a koncept fact-based company, kdy se jako lídr v udržitelné bytové výstavbě distancuje od greenwashingu. 

Konektor dále navrhl formát příspěvků Humans of, který vychází z příběhů spokojených majitelů bytů. Cílem je tak proaktivně zapojovat publikum a dlouhodobě s ním prohlubovat vztah pomocí soutěží a interaktivních příspěvků. 

„Konektor je v oblasti sociálních sítí dlouhodobým partnerem společnosti Skanska. Ke konci roku 2022 připravila agentura nový nadčasový koncept, který odráží hodnoty a klíčová témata Skanska. Zároveň je originální formou srozumitelně předkládá jednotlivým cílovým skupinám. Ceníme si nejen kreativního přístupu, ale také nadstandardního servisu, který je založen na termínové i obsahové přesnosti, vstřícnosti, profesionalitě, a lidskosti,“ hodnotí Renata Vildomcová, ředitelka marketingu a komunikace Skanska Residential.

Kromě edukace o benefitech bydlení od Skanska a inspirace v oblasti home decoru tvoří agentura obsah také na síti LinkedIn. Zde Skanska Residential poskytuje data z kvartálních analýz prodejů v Praze, reporty z účastí na konferencích či informace o svých CSR aktivitách.

Mimo jiné Konektor již dlouhodobě spolupracuje také s divizí Skanska Property, jednotkou komerčního developmentu, pro kterou kromě správy sociálních sítích zajišťuje tradiční PR služby.

-stk- 

# sociální sítě # digitální reklama # digitální obsah # Konektor # Skanska # Skanska Residential # udržitelné bydlení

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.