Simply Fresh od Orkly rozjíždí letní online kampaň

Značka baget, salátů, sendvičů a hotových polévek či pomázanek komunikuje na sociálních sítích a Seznamu.

Ne 17. července 2022 08:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21580/simply-fresh-vizuál

Fullscreen Sdílet

/media/21580/simply-fresh-vizuál

Fullscreen Sdílet

Společnost Orkla Foods Česko a Slovensko spustila nové webové stránky značky Simply Fresh, která nabízí široký chlazený sortiment na českém a slovenském trhu.

Nový vizuální koncept baget, salátů, sendvičů, hotových polévek či pomazánek v současné době podporuje také letní marketingová online kampaň na Instagramu, Facebooku a Seznam.cz, která potrvá do konce srpna. 

Značka Simply Fresh vznikla v roce 2010 jako výsledek podnikatelských aktivit společnosti BAPA. Od roku 2020 patří do portfolia značek společnosti Orkla Foods Česko a Slovensko.

-stk- 

# reklama # kampaň # web # Orkla Foods # chlazené zboží # Simply Fresh # bagety # sendviče

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.