Vánoční vysílání ovládla Česká televize s 45% podílem
Vánoční vysílání České televize vyhledalo v průměru 44,68 % diváků
přítomných u obrazovek. Nejsledovanějším pořadem Vánoc se stala
štědrovečerní pohádka Tři princezny.
Vánoční vysílání České televize vyhledalo v průměru 44,68 % diváků
přítomných u obrazovek. Nejsledovanějším pořadem Vánoc se stala
štědrovečerní pohádka Tři princezny.
Televize Seznam zopakovala i o letošních vánočních svátcích svůj
výsledek z předešlých let a stala se čtvrtou nejsledovanější stanicí
na českém trhu.
Pohádka S čerty nejsou žerty se stala nejsledovanějším pořadem na druhý
svátek vánoční. Sledovalo ji 1,8 mil. diváků starších 15 let.
Nejsledovanějším pořadem na Boží hod se stala nová pohádka Čarovné
jablko. Sledovalo ji více než 1,6 mil. diváků starších 15 let.
Nová pohádka Tři princezny se stala nejsledovanějším televizním pořadem
na Štědrý den. Sledovalo ji dva miliony diváků starších 15 let. Deset
nejsledovanějších pořadů tvořily pořady vysílané Českou televizí.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a celého předvánočního
dne byla pohádka Anděl Páně s 1,4 mil. diváků starších 15 let.
Pohádka O vánoční hvězdě dosáhla v neděli večer nejvyšší
sledovanosti ze všech pořadů vysílaných po 20:00 a stala se pořadem
večera v hlavních diváckých kategoriích.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera a také celého dne byla
s téměř milionem diváků (15+) pohádka Dvanáct měsíčků.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 ve všech diváckých
skupinách byla pohádka Nejkrásnější hádanka.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 se v divácké
skupině 15+ stala pohádka Tři zlaté dukáty. Následovala komedie Slunce,
seno, jahody, která měla zároveň nejvíce diváků v 15–54.