Sberbank nasazuje nový reklamní spot na Fér půjčky

Nový reklamní spot Sberbank si hraje se slovním spojením „Co je malé, to je hezké“.

St 25. srpna 2021 12:30 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17963/sberbank_ferpujcka_2021

Fullscreen Sdílet

/media/17963/sberbank_ferpujcka_2021

Fullscreen Sdílet

Sberbank přichází v srpnu s novou reklamní kampaní na Fér půjčky, v níž komunikuje bonusovou sazbu 1,99 procenta ročně. Součástí je nový reklamní spot, jenž si hraje se slovním spojením „Co je malé, to je hezké“, odkazující na nízkou úrokovou sazbu půjček a s ní spojenou možnost uskutečnit si velké sny. 

„Spot vypráví příběh o Jirkovi, který je malý vzrůstem a vlastní i malého psíka. Jenže Jirkovi to nevadí, je to sympaťák a hrdý chlap, který se za svou výšku prostě nestydí. A co je na něm zvláštního? Jirka je sice malý a malé jsou i věci v jeho bytě, ale jeho sny a plány jsou skutečně veliké. Není to nic menšího, než dovolená v obrovském přívěsu, který si díky našemu jedinečně nízkému úroku konečně pořídí. A v našem spotu je tímto velkým přívěsem ikonický americký Airstream,“ popisuje hlavní linku příběhu Jan Hainz, ředitel marketingu a komunikace Sberbank. 

 

Nový reklamní spot Sberbank

Natáčení reklamy probíhalo v srpnu. „Natáčeli jsme za intenzivního deště celkem 18 scén na třech různých místech a vše trvalo více než 14 hodin. Řadu scén jsme museli točit několikrát a teprve s počínajícím večerem jsme se mohli přesunout na poslední ‚štaci‘,“ přibližuje Jana Liškařová, Brand and Advertising Manager Sberbank.

Kampaň bude k vidění až do 3. října v televizi na stanicích skupiny Nova, dále na internetu a sociálních sítích. V online prostředí bude využívat různé formáty od videa po nativní reklama, objeví se například na stránkách Seznam.cz, Novinky.cz nebo webech Novy. Na sociálních sítích bude probíhat videokampaň na YouTube, Facebooku a Instagramu, jež bude doplněna soutěží o Airstream.

Kreativa vznikla ve spolupráci s agenturou Proboston Creative, produkci zajistila Yo‘Mama, režie se ujal Jakub Havlík. Za digitální oblast kampaně zodpovídá agentura Acomware. Nákup medií zajistila agentura FMX, divize agentury Publicis.

-stk-

# reklama # kampaň # Acomware # Proboston Creative # Sberbank # Yo'Mama # FMX # Jakub Havlík

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.