T-Mobile kampaní cílí na studenty a rodiče před přijímačkami
V nové kampani otevírá T-Mobile téma přijímacích zkoušek na střední
školy.
V nové kampani otevírá T-Mobile téma přijímacích zkoušek na střední
školy.
V rámci své strategické linky #MeziSvými komunikuje T-Mobile své nové
tarifní portfolio Next.
Od 8. dubna komunikuje T-Mobile kampaní „Je fajn být #MeziSvými“, kterou
představuje novou komunikační platformu.
T-Mobile startuje svou vánoční kampaň s heslem „To opravdu důležité
nás spojuje nejvíc“.
Společnost T-Mobile pokračuje ve spolupráci s digitální agenturou
Proboston Creative, rozhodlo výběrové řízení.
T-Mobile ve své letní kampani komunikuje data zdarma na letní zážitky.
In-store projekt Magenta Experience Center od T-Mobile se stal
nejúspěšnějším projektem letošních POPAI Awards.
Nový reklamní spot Sberbank si hraje se slovním spojením „Co je malé, to
je hezké“.