Sametovou limitku od Fruko-Schulz podporuje kampaň

Fruko-Schulz komunikuje animovanou kampaní limitovanou edici vodky Sametová. 

Čt 28. listopadu 2024 12:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/zx4dgira/limitka_frukoschulz

Fullscreen Sdílet

/media/cm5fuc0c/banner_sametova_frukoshop

Fullscreen Sdílet

Společnost Fruko-Schulz podporuje svou limitovanou edici vodky Sametová, kterou uvedla u příležitosti letošního 35. výročí sametové revoluce. Příběh limitky se začal psát letos po převzetí firmy českým majitelem Radkem Bukovským, ve chvíli, kdy nové vedení našlo v archivech likérky recepturu vodky z roku 1989 zaznamenanou na psacím stroji. 

„Vzhledem k letošnímu jubileu sametové revoluce se naskytla skvělá příležitost tuto originální recepturu uvést v život, a tak vznikla vodka Sametová. Celý příběh doprovází originální animovaný spot oslovující ikonické prvky historických událostí,“ uvádí marketingový manažer Fruko-Schulz Josef Kroulík.     

Kampaň pracuje s animovaným spotem, jenž běží od poloviny listopadu na digitálních i statických outdoorových nosičích v Praze a zároveň jako online kampaň. Cílí na muže i ženy 45+, tedy na ty, kteří mohli mít přímou zkušenost s listopadem 1989, a vodka Sametová tak chce připomenout atmosféru jejich studentských let. „Apelujeme ale také na euforii svobody a nabízíme originální možnost, jak obdarovat spolubojovníky za svobou a zároveň staré přátele ze studií,“ dodává Josef Kroulík

Autorkou animací pro videospot, který vznikl ve spolupráci s agenturou Knowlimits, je Adela Křížovenská a hlas vyprávěnému příběhu propůjčil Hynek Chmelař

-stk- 

# reklama # kampaň # Knowlimits # vodka # limitovaná edice # Fruko-Schulz # Sametová # limitka # Adela Křížovenská

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.