Růžový slon spouští televizní kampaň k MDŽ

Sexshop Růžový slon v nové televizní kampani radí, co nadělit partnerce k MDŽ.

Pá 26. února 2021 09:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15838/ruzovyslon_mdz

Fullscreen Sdílet

/media/15838/ruzovyslon_mdz

Fullscreen Sdílet

Po valentýnské kampani využívá sexshop Růžový slon další příležitosti k obdarování partnerek. V televizní reklamě, v níž opět vystupuje maskot slona s hlasem Martina Stránského, radí, co nadělit k Mezinárodnímu dni žen, který připadá na 8. března. 

Kampaň, obsahující reklamní spoty i sponzorské vzkazy, je k vidění od 21. února na kanálech Nova, Prima a Markíza. Její součástí je také online komunikace a PR aktivity.

Kampaň k MDŽ pokračuje v naší úspěšné řadě TV kampaní. Například předcházející valentýnskou kampaň zhlédlo celkem dva miliony diváků. ky klipům v televizi oslovíme širší cílovou skupinu, například i starší generaci, která v online prostoru netráví tolik času,“ říká majitel společnosti Adam Durčák. 

<iframe src="https://player.vimeo.com/video/512851402" width="640" height="360" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> <p><a href="https://vimeo.com/512851402">TV MDŽ 2021</a> from <a href="https://vimeo.com/user119290805">Ruzovyslon.cz</a> on <a href="https://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>

Značka k propagaci také využívá i pořad Pozitivní vibrace, který běží na stanici Óčko a přináší lechtivé rady a tipy od sexpertky Veroniky.

Kreativa vznikla opět in-house ve spolupráci s agenturami Brand Family a Motionhouse.

-stk- 

# reklama # kampaň # in-house # Růžový slon # Brand Family # Motion House # sexshop # MDŽ

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.