Autor textu MediaGuru
Značka Rossmann využila vůbec poprvé pro svou nabídku reklamu vytvořenou
počítačem.
Síť drogerií Rossmann, která si letos připomíná 30. výročí působení na českém trhu, využila pro svou kampaň 1+1 na dekorativní kosmetiku vůbec poprvé CGI reklamu (reklama vytvořená počítačem).
Reklama byla situována do prodejny drogerie Rossmann na pražském Václavském náměstí. Na střeše sousední budovy prodejny se objevil lak na nehty v obřích rozměrech, ze kterého se dolů na chodník postupně vyléval jeho obsah a v pozadí se objevil nápis upozorňující na právě probíhající akci. Kampaň se z pohledu zásahu a lajků stala jednou z nejúspěšnějších v historii firmy.
Video pro Rossmann vytvořila produkční agentura Nice film Nice! Advertising film production, která se specializuje na animace a VFX.
Video pro kampaň na TikToku, zdroj: Rossmann
„Naše prodejna v Praze na Václavském náměstí č. p. 26 je rekordním počtem výrobků na jedné prodejně, prodejní plochou rozdělenou do tří pater a originálním vybavením svým způsobem jedinečná. Pro naši velmi oblíbenou akci 1 + 1 zdarma na dekorativní kosmetiku, jež probíhala právě zde, jsme proto zvolili tento originální způsob komunikace. Evidentně se toto spojení velmi dobře povedlo a naše první CGI reklama zafungovala skvěle. A to nejen z pohledu awareness, ale i z pohledu trafficu,“ komentuje Marcela Syrovátková, vedoucí marketingového oddělení Rossmann.
CGI reklama společnosti Rossmann proběhla v červnu na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok, kde dosáhla nejlepších výsledků.
-mav-
# reklama # marketing # Rossmann # brand # CGI
Autor textu MediaGuru