Rossmann měla první CGI reklamu, pracovala s obří lahví

Značka Rossmann využila vůbec poprvé pro svou nabídku reklamu vytvořenou počítačem.

Út 2. července 2024 12:30 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/xn4dtran/rossmann

Fullscreen Sdílet

/media/xn4dtran/rossmann

Fullscreen Sdílet

Síť drogerií Rossmann, která si letos připomíná 30. výročí působení na českém trhu, využila pro svou kampaň 1+1 na dekorativní kosmetiku vůbec poprvé CGI reklamu (reklama vytvořená počítačem).

Reklama byla situována do prodejny drogerie Rossmann na pražském Václavském náměstí. Na střeše sousední budovy prodejny se objevil lak na nehty v obřích rozměrech, ze kterého se dolů na chodník postupně vyléval jeho obsah a v pozadí se objevil nápis upozorňující na právě probíhající akci. Kampaň se z pohledu zásahu a lajků stala jednou z nejúspěšnějších v historii firmy.

Video pro Rossmann vytvořila produkční agentura Nice film Nice!  Advertising film production, která se specializuje na animace a VFX.

<blockquote class="tiktok-embed" cite="https://www.tiktok.com/@rossmann_cz/video/7376654670074301729" data-video-id="7376654670074301729" style="max-width: 605px;min-width: 325px;" > <section> <a target="_blank" title="@rossmann_cz" href="https://www.tiktok.com/@rossmann_cz?refer=embed">@rossmann_cz</a> 1 + 1 zdarma na dekorativku jen v prodejně ROSSMANN na Václavském náměstí 26!💄 Platí od 5. do 7. 6. <a title="rossmann" target="_blank" href="https://www.tiktok.com/tag/rossmann?refer=embed">#rossmann</a> <a title="rossmannclub" target="_blank" href="https://www.tiktok.com/tag/rossmannclub?refer=embed">#rossmannclub</a> <a title="drogerie" target="_blank" href="https://www.tiktok.com/tag/drogerie?refer=embed">#drogerie</a> <a title="drogerka" target="_blank" href="https://www.tiktok.com/tag/drogerka?refer=embed">#drogerka</a> <a title="fyp" target="_blank" href="https://www.tiktok.com/tag/fyp?refer=embed">#fyp</a> <a title="foryou" target="_blank" href="https://www.tiktok.com/tag/foryou?refer=embed">#foryou</a> <a title="foryourpage" target="_blank" href="https://www.tiktok.com/tag/foryourpage?refer=embed">#foryourpage</a> <a title="foryoupage" target="_blank" href="https://www.tiktok.com/tag/foryoupage?refer=embed">#foryoupage</a> <a target="_blank" title="♬ původní zvuk - ROSSMANN" href="https://www.tiktok.com/music/původní-zvuk-7376654719034346272?refer=embed">♬ původní zvuk - ROSSMANN</a> </section> </blockquote> <script async src="https://www.tiktok.com/embed.js"></script>

Video pro kampaň na TikToku, zdroj: Rossmann

„Naše prodejna v Praze na Václavském náměstí č. p. 26 je rekordním počtem výrobků na jedné prodejně, prodejní plochou rozdělenou do tří pater a originálním vybavením svým způsobem jedinečná. Pro naši velmi oblíbenou akci 1 + 1 zdarma na dekorativní kosmetiku, jež probíhala právě zde, jsme proto zvolili tento originální způsob komunikace. Evidentně se toto spojení velmi dobře povedlo a naše první CGI reklama zafungovala skvěle. A to nejen z pohledu awareness, ale i z pohledu trafficu,“ komentuje Marcela Syrovátková, vedoucí marketingového oddělení Rossmann.

CGI reklama společnosti Rossmann proběhla v červnu na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok, kde dosáhla nejlepších výsledků.

-mav-

# reklama # marketing # Rossmann # brand # CGI

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.