Fortuna v kampani staví na síle rituálů a talismanů
Fortuna spouští novou kampaň „Štěstí máš v sobě!“, opět v ní
využívá sílu rituálů a talismanů.
Fortuna spouští novou kampaň „Štěstí máš v sobě!“, opět v ní
využívá sílu rituálů a talismanů.
# Aktuality # Outdoor # Reklama
Unilever využil nový formát outdooru CGI (vytvořený počítačem) pro
propagaci své značky Domestos.
Makro využívá v nové kampani CGI technologii, v níž vytvořil kinetickou
sochu burgreru.
Počítačově generované obrazy v reálném prostředí se stávají
součástí české reklamy. Přinášíme přehled letošních CGI kampaní.
Video Českého olympijského výboru na podporu českých olympioniků
pracovalo s virtuálním převlekem Eiffelovy věže do české nástupové
kolekce.
Značka Rossmann využila vůbec poprvé pro svou nabídku reklamu vytvořenou
počítačem.