Rossmann chce kampaní oslovit ženy napříč generacemi

Rossmann přichází s novým reklamním spotem. Značka se chce představit jako starostlivý partner celé rodiny i domácnosti.

St 2. září 2020 11:35 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/13960/rossmann_kv_slider

Fullscreen Sdílet

/media/13959/rossmann_kv

Fullscreen Sdílet

Síť drogerií Rossmann představuje nový reklamní spot, který vychází z celkové komunikační strategie značky „A život je krásnější“. Reklama ukazuje příběh dvou sester, z nichž ta mladší se chce ve všem podobat té starší. Značka se v ní prezentuje jako „starostlivý partner“, který je součástí každodenní péče o zevnějšek i domov. Oslovit chce především ženy.

„Značka Rossmann je dlouhodobě vnímána zejména ve spojení s výhodnými cenovými nabídkami, které u nás zákazníci naleznou. Nastartovali jsme výhody po ruce s naší mobilní aplikací Rossmann Club, kde již máme statisíce věrných zákazníků. Naším cílem je vytvoření emočního spojení s naší značkou. Zaměřili jsme se na rodinu a věříme, že se s příběhem dokážou identifikovat všechny ženy (matky, dcery, sestry), protože o nich ten příběh je. Zákazníkům nabízíme široký sortiment produktů, díky kterým mohou s láskou pečovat o sebe i své blízké, a přesně to chceme v kampani zdůraznit,“ přibližuje vedoucí marketingového oddělení Marcela Syrovátková. 

Kampaň, jež se objeví v televizi na kanálech Primy a Novy a také na sociálních médiích, vytvořila agentura DDB ve spolupráci s produkční společností Boogie films a režisérem Jurajem Janišem. Hlavním fotografem kampaně je Miro Minarovych.

-stk-

# reklama # kampaň # DDB # Rossmann # Boogie Films # Juraj Janiš # Miro Minarovych

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.