Rixo.cz podporuje novou kampaní rozšíření své služby

Ústřední postavou nové kampaně služby Rixo.cz je plyšová postava Rixo, která představuje výhody této pojišťovací služby.

Pá 4. prosince 2020 13:45 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15105/rixo_nova-tv-reklama

Fullscreen Sdílet

/media/15105/rixo_nova-tv-reklama

Fullscreen Sdílet

Pojišťovací služba Rixo.cz uvádí novou komunikační kampaň. Jejím cílem je podpořit službu, která nově klientům nabízí online srovnání všech typů pojištění. Prostřednictvím plyšové postavy Rixa postupně představí celé portfolio služeb i benefity.

„Pojišťovnictví není mezi lidmi dobře vnímané. Potřebovali jsme proto vytvořit komunikační linku, která milou a výraznou formou odprezentuje, co klientům nabízíme a jaká je naše konkurenční výhoda,“ vysvětluje Ondřej Hlásek, CMO Rixo.cz.

Za kreativním nápadem a supervizí stojí agentura Werk.Camp v čele s Martinem Přikrylem.

„Chtěli jsme vytvořit co nejjednodušší koncept, protože ani samotná služba není komplikovaná. A vzhledem ke kategorii, o kterou neprojevují lidé pravidelně zájem, jsme věděli, že musíme mít vizuál, který zaujme na první pohled. Proto jsme přišli s ideou Rixa jako postavy, která prezentuje výhody tohoto srovnávače pojištění. Rixo je postava, která věci vidí jednoduše, má smysl pro humor a je i trochu frajer. Je to ten, za kým si můžete jít pro radu, protože se v pojištění vyzná,“ vysvětluje Martin Přikryl.

Zdroj: Rixo.cz

Umělecký návrh loutky ztvárnil Matěj Pospíšil, loutku vyrobili a vodili loutkaři z Animation People, režie se ujali Mods a za kamerou byl Tomáš Sysel. Vše vzniklo v produkci Jana Vrtílka a Kristýny Černé z Filmservice. Kampaň běží v televizi a onlinu.

Rixo.cz se dosud profilovalo jako služba, která klientům kontroluje pojištění a doporučuje jim pojištění lepší. V současnosti se rozšířila o srovnání a prodej všech typů pojištění. „Díky vlastním technologiím umíme klientovi srovnat autopojištění, pojištění majetku, odpovědnosti i životní pojištění. A jak je našim dobrým zvykem, všechny procesy co nejvíce automatizujeme," popsal Ondřej Hlásek.

-mav-

# reklama # Martin Přikryl # Rixo.cz # pojištění # WerkCamp

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.