Řetězec Lidl také zkouší formát živého nakupování

Lidl na německém trhu přichází s nákupy přes živé vysílání. Do přenosů zapojuje další značky. Novinku zatím ale na českém trhu uvést neplánuje.

Út 14. června 2022 07:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Retail

/media/21313/lidl-live

Fullscreen Sdílet

/media/21252/lidl-live

Fullscreen Sdílet

Lidl se na německém trhu rozhodl prodávat produkty přes živý přenos. Spolupracuje se značkami, které se do živého vysílání připojují a společně vytváří streamy. První stream s možností nákupu si Lidl vyzkoušel společně se značkou Mistral a nyní plánuje další. S živým přenosem má ale Lidl už dřívější zkušenost, protože má za sebou několik živých kuchařských show.

Společně se značkou Mistral, která vyrábí produkty pro vodní sporty, uspořádal Lidl první stream s možností nákupu zaměřený na produkty Stand Up Paddling. Další vysílání plánuje na 24. června, kdy představí digitální degustaci vín. Zákazníci si mohou zakoupit balíček vína se čtyřmi různými lahvemi a degustovat společně s živým přenosem Lidlu.  

Podle tiskového mluvčího Tomáše Mylera v Česku Lidl živý přenos s možností nákupu zatím neplánuje.

-tšl-

# retail # Lidl # e-commerce # živé vysílání # nakupování # živý přenos # live shopping # live streaming

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.