Prodejci kosmetiky zkouší live shopping, většinou s úspěchem
Na českém trhu se do formátu live shoppingu pustili čeští prodejci
kosmetiky. Na online eventech dokáží nejen prodávat, ale i lákat nové
zákazníky.
Na českém trhu se do formátu live shoppingu pustili čeští prodejci
kosmetiky. Na online eventech dokáží nejen prodávat, ale i lákat nové
zákazníky.
V rámci svých live shoppingových eventů dokáže Notino oslovit standardně
několik tisíc lidí. Konverzní poměr je i 22 %.
O nákupu na sociálních sítích, neboli social commerce, se mluví stále
častěji proto, že mladší generace zde tráví více času a navštěvovat
webové e-shopy je pro ně retro, píše Vítězslav Klement z GroupM.
Společnost Oriflame si na česko-slovenském trhu zkusila live shopping event.
Sociální síť osekává živé komerční videopřenosy. Spoléhat se na ně
obchodně tolik nemůže ani TikTok.
Lidl na německém trhu přichází s nákupy přes živé vysílání. Do
přenosů zapojuje další značky. Novinku zatím ale na českém trhu uvést
neplánuje.
O live shopping mají nyní největší zájem e-shopy se spotřební
elektronikou. V Česku ho vyzkoušela Heureka spolu s hračkářskou značkou
Fisher-Price.
Twitter testuje v USA nové nákupní možnosti, vybraným obchodům nyní
nabízí možnost prezentace až 50 produktů s proklikem k nákupu.