# Aktuality # Marketing # Retail
Herbadent otevřel v Praze svou první pop-up prodejnu
V pražském obchodním centru Nový Smíchov otevřela společnost Herbadent
své první pop-up prodejní místo.
# Aktuality # Marketing # Retail
V pražském obchodním centru Nový Smíchov otevřela společnost Herbadent
své první pop-up prodejní místo.
# Aktuality # Retail # Reklama
Datart přichází s další fází kampaně a přibližuje benefity a služby,
které jsou postavené na osobním kontaktu zákazníka s elektro specialisty
v prodejně.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Ředitelem oddělení operativního marketingu ve společnosti Globus Česko se
stal Martin Smrčka.
# Aktuality # Retail # Marketing
Na podzim letošního roku spustí rozvážková služba Wolt na českém trhu
Wolt Market.
O proměně zákaznických preferencí, složení cílových skupin
i komunikaci pod vlivem pandemie mluví Lenka Hanáčková z Makro Cash &
Carry ČR.
Jan Vašíček nastupuje na pozici, která nebyla ve společnosti Globus Česko
několik měsíců obsazena.
# Aktuality # Retail # Reklama
IKEA představuje první limitovanou kolekci oblečení a doplňků, kde
hlavním motivem je logo a čárový kód. V prodeji bude od
1. července 2021.
Na český trh se chystá polský řetězec HalfPrice. Kromě kamenných
prodejen plánuje i e-shop. Vstup podpoří i marketingová kampaň.
Pod vlivem pandemické situace se podoba českého retailu proměňuje. Roste
podíl privátních značek i akčních nákupů. Svou pozici posilují
diskonty.
Nová maloobchodní síť HalfPrice z polské skupiny CCC vstoupí koncem
září do České republiky.